loading...
كليد بهشت
يه بنده خدا بازدید : 17 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (1)
اين هم يك شعر زيبا تقديم به همه اونايي كه تازه به سن تكليف رسيده اند.

جشن تکلیف

زنگ آخر دیروز

در دبستان ماندیم

ما نماز خود را

دسته جمعی خواندیم

آرزو مثل همه

چادرش را سر کرد

چادرش بود سپید

با گل نرگس زرد

زهره با خوشحالی

به صف ما پیوست

چادرش را سر کرد

پشت من قامت بست

ناگهان یک چیزی

در دلم پیدا شد

من شدم پروانه

بالهایم وا شد

من به همراه نسیم

کرده بودم پرواز

ناگهان توی حیاط

پرشد از بوي نماز

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mona در تاریخ 1393/11/10 و 12:31 دقیقه ارسال شده است

سلام از وبت دیدن کردم...
وب خوب و زیبایی داری...
ممنون میشم به منم سر بزنی و اگه موافق بودی باهم تبادل بنر یا تبادل لینک کینم...
حتما بهم سر بزن...
منتظرم...
ممنون... شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام.اين سايت سايت اختصاصي نماز است.از شما خوانندگان محترم خواهشمندم هرنوع مطلب،خاطره و... درباره نماز داريد براي ما بفرستيد تا با نام خودتان در سايت ثبت گردد. خوشحال مي شويم از نظرات ، انتقادات و پيشنهادات شما درباره مطالب سايت مطلع شويم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 1,753
  • کدهای اختصاصی